Kickboksen, Thaiboksen, Cardioboxing, Fitboxing, MMA en Zaktraining

Bij Killa's Cardio Boxing wordt rekening gehouden met de capaciteiten van elk individu.Thaiboksen. Wij bieden zowel training gefocust op wedstrijden, als recreatieve trainingen aan. Daarnaast zijn er speciale lessen voor de jeugd, waarbij we oefeningen combineren met spelelementen.

CardioboxingOnder deskundige en ervaren begeleiding trainen we je in conditie, vaardigheid, doorzettingsvermogen en teamspirit. Cardioboxing is daarmee ook een manier om te werken aan je zelfvertrouwen. Voorop staat dat we van Killa's Cardio Boxing je willen helpen een goede lichamelijke en geestelijke gesteldheid te behalen.

Thaiboksen kids (jeugd t/m 14 jaar)
Trainingsdoel: techniek, conditie, zelfvertrouwen, kracht en uithoudingsvermogen.
Vorm: zowel recreatiesport als wedstrijdvechten.
Voor wie: zowel jongens als meisjes in de leeftijd t/m 14 jaar.
Om optimaal resultaat te boeken, dat wil zeggen vorderingen te behalen op het gebied van conditie en techniek, raden we je aan om meerdere keren per week lessen te volgen.
De trainingen thaiboksen voor kinderen worden uiteraard aangepast aan de leeftijd. Discipline is belangrijk bij het boksen, dus daar besteden we ook bij de kinderen zeker aandacht aan. We laten de kinderen niet enkel een uur lang boksen, maar verwerken spelelementen in de training. Het leuke is dat bij veel kinderen op jonge leeftijd al talent te zien is! Daar zullen we dan ook op in haken. Let wel: veiligheid staat hoog in het vaandel (zie ook erecode van de vechtsport).

Thaiboksen (15 t/m 25 jaar)
Trainingsdoel: conditie, kracht, techniek en uithoudingsvermogen.
Vorm: zowel recreatiesport als wedstrijdvechten.
Voor wie: zowel mannen als vrouwen in de leeftijd van 15 t/m 25 jaar.
Om optimaal resultaat te boeken, dat wil zeggen vorderingen te behalen op het gebied van conditie en techniek, raden we je aan om meerdere keren per week lessen te volgen.
Jongeren hebben veel potentie en kunnen veel bereiken in een korte tijd. Deze leeftijdsgroep geven wij daarom bewust een ander soort training. Zowel recreanten als (mogelijke) wedstrijdvechters kunnen hier terecht. Alle aspecten van het thaiboksen, zoals techniek, kracht en uithoudingsvermogen komen aan bod. Heb je altijd al willen thaiboksen? Kom eens een les meekijken of vraag vrijblijvend informatie op.

Thaiboksen (25 +)
Trainingsdoel: conditie, kracht, techniek en uithoudingsvermogen.
Vorm: recreatiesport (maar indien potentie: ook wedstrijdvechten).
Voor wie: zowel mannen als vrouwen in de leeftijd 26 jaar of ouder.
Om optimaal resultaat te boeken, dat wil zeggen vorderingen te behalen op het gebied van conditie en techniek, raden we je aan om meerdere keren per week lessen te volgen.
Ben je 26 jaar of ouder? dan hebben we een trainingsprogramma voor jou, gericht op conditie, kracht en techniek. Deze groep is voor iedereen die wil thaiboksen om fit te blijven. Ben je 26 jaar of ouder? Heb je altijd al willen thaiboksen? Of heb je in het verleden aan thaiboksen gedaan en wil je de draad weer oppakken? Kom eens een les meekijken of vraag vrijblijvend informatie op.

Cardioboxing Vrouwen
Trainingsdoel: doorzettingsvermogen, figuurverbetering, vetverbranding, conditie.
Vorm: recreatiesport.
Voor wie: vrouwen vanaf 15 jaar.
Om optimaal resultaat te boeken, dat wil zeggen vorderingen te behalen op het gebied van conditie en figuurverbetering, raden we je aan om meerdere keren per week lessen te volgen.
Cardioboxing is dé manier om te werken aan je zelfvertrouwen. Je doet hierbij een cardiotraning waarbij een combinatie van boks- en thaiboktechnieken ingezet wordt. Doel hierbij is het verbeteren van je conditie, bevorderen van je doorzettingsvermogen en het trainen van je vaardigheden. Bijgevolg is een positieve verandering van je lichaam en houding. Figuurverbetering en vetverbranding zijn belangrijke onderdelen van deze training. Voorop staat dat je leert houden van jezelf, want als je van jezelf houdt, straal je dit ook uit.
Nieuwsgierig geworden? Kom eens een les meekijken of vraag vrijblijvend informatie op.

Cardioboxing Mannen
Trainingsdoel: doorzettings- en uithoudingsvermogen, kracht, figuurverbetering, vetverbranding, conditie.
Vorm: recreatiesport.
Voor wie: mannen vanaf 15 jaar.
Om optimaal resultaat te boeken, dat wil zeggen vorderingen te behalen op het gebied van conditie en vetverbranding, raden we je aan om meerdere keren per week lessen te volgen.
Deze cardiotraining is een workout voor het hele lichaam, waarbij boks- en thaibokscombinaties worden toegepast. In één uur train je alle spiergroepen. Je traint hierbij ook het uithoudingsvermogen van de spieren. Dit leidt tot meer kracht, figuurverbetering en een hogere vetverbranding. Tijdens de work-out gebruiken we gerichte oefeningen zodat jij voor jou optimaal resultaat kan behalen. Je wordt weerbaarder en je zelfvertrouwen zal toenemen.
Nieuwsgierig geworden? Kom eens een les meekijken of vraag vrijblijvend informatie op.

Personal Training
Trainingsdoel: aangepast op uw/jouw wensen en behoeften.
Vorm: zowel recreatiesport als wedstrijdvechten.
Voor wie: zowel mannen als vrouwen van elke leeftijd.
Ben je erg druk en is het lastig om je eigen schema aan te passen aan de groepslessen? Of wil je graag extra individuele aandacht? Dan is er altijd de mogelijkheid om privélessen te volgen, waarbij we samen met jou doelstellingen bepalen en hier aan gaan werken. Deze doelstellingen kunnen heel divers zijn. Meer bewegen, conditie verbeteren, je thaibokstechnieken verbeteren, afvallen, gespierder worden of een combinatie van doelstellingen, alles is mogelijk.
Vraag vrijblijvend informatie op of kom eens een kijkje nemen in onze sportschool.

Erecode van vechtsport

"Vechten gebeurt alleen op de mat of in de ring, en nooit op straat. De technieken die je worden aangeleerd mogen alleen worden gebruikt ter verdediging van jezelf of anderen. Je mag nooit je vechttechnieken gebruiken tegen iemand die zich niet kan verdedigen. Eer, loyaliteit en trouw zijn aan de code zijn belangrijker dan welke vechttechniek, graduatie of titel dan ook."